donderdag 27 juni 2013

Spanning

Volgende week heb ik mijn toelatingen in Gent, ik wil er niet over na denken. Voor nu probeer ik zoveel mogelijk rampscenario's te bedenken zodat het daar alleen maar kan meevallen. Omdat ik voor mijn schouw een Sexy Man met Zwembroek had gemaakt, en ik daar best blij mee was, maar ik hem nu ben kwijtgeraakt terwijl ik hem mee moest nemen naar Gent, maak ik deze opnieuw. In mijn vrije dagen.



Hij is verre van af, dat kan je wel zien. Het enige stuk waar ik nu tevreden ben is het stuk rondom de navel, en dan alsnog. Dinsdag ga ik naar Gent. Vrijdag ben ik terug. Het ik-persoon, dat bekend staat om haar opgewektheid en optimisme, krimpt een beetje in, al alleen aan de gedachte dat ik twee dagen lang mezelf moet bewijzen. In de tussentijd luister ik cha-cha-cha en oude muziek uit Congo.


(Het feit dat ik hem wil hebben zoals ik hem had maakt me al helemaal onzeker:)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten