maandag 16 april 2012

Aankeupen




Dit zijn mijn nieuwe aankeupen, ik ben vooral heel erg blij met mijn Josephine Baker plaat, want
je vindt niet zomaar zo'n plaat tussen een ruimte van 10 vierkante meter met een loopruimte van 3 vierkante meter waarvan de overige 7 vierkante meter gevuld is met platen. Maar deze zat er tussen, en ik was blij, en de platenverkoper was ook blij (Hij heeft denk ik een cursus 'hoe doe ik vriendelijk' gedaan, want hij was oppeens heel aardig en normaal vind ik hem een beetje chagrijnig), alleen er was geen pinautomaat. Dus heb ik half Leiden afgezocht naar een pin-automaat die het deed, en toen ging ik weer terug, en toen had ik ze! En ik heb mijn nieuwe plaatje net geluisterd, en ik heb er heerlijk bij weggezwijmeld. En toen de plaat voorbij was viel ik in een heerlijke slaap. Vervolgens werd ik wakker geroepen door mijn moeder en moest ik vieze mie eten.
Daag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten