zondag 26 augustus 2012

Mooie dingenschriftje II







 
En dan hier mijn mooie dingenschriftje numero II. Grappig zijn alle dingen die ik er tot nu toe heb geplakt en geschreven zijn allemaal uit een zelfde NRC-Handelsblad van één datum. Logisch, dat was een mooie dag toen. Een tweezijdige special over filosofie en brandstof, een column van Rob Wijnberg (Maar eerst vraag ik een willekeurige BN'er wat hij vindt van het plan. Jan Smit, wat vind jij van het bankenplan? Jan Smit vindt het een kutplan), een stuk met daarbij de titel: Birma laat teugels censuur vieren. Wel moet ik hierbij een kanttekening voegen, want in het stuk zelf werd duidelijk dat de censuur op een andere manier altijd voorgezet kon worden. Maar aangezien het toch een stap vooruit is verdient de titel een plaatsje in schrift II. Als laatste een paar prachtige werken van een kunstenaar waarvan ik zijn naam ben vergeten, een digitale kunstenaar, die ook in dezelfde krant stonden! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten