dinsdag 27 november 2012

Creatieve geest


Dit prachtige kunstwerk vond ik toenet ergens in een klein mapje met tekeningen van mijn zus.
Een prachtig voorbeeld van een natuurgetrouwe weergave van riet, een konijn en de zon, en een magnefique voorstelling van waarschijnlijk (?) een gymles. Ik ben ontroerd door de schoonheid.
 
Och creatieve geest, help me vandaag, ik moet vandaag nog zoveel doen. Ik heb net twee uur lang een verhaal geschreven, en nu moet ik ervoor zorgen dat mijn creatieve geest wederom er weer bij is, net als vroeger.
 
Ik ben vooral gecharmeerd van het dwingende 'Jij!' Van dat meisje links boven in van de 2e tekening. Een heel dreigende, dwingende: 'You'
Haar hand wijst, in perfect perspectief en verkort. De jongen kijkt verschrikt op.
 
Het konijn denkt: FML. Go away, riet.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten