vrijdag 25 januari 2013

Eindwerk

Jammer genoeg is de seminar nu voorbij - we eindigden met doosjes smarties en frisdrank. Ik heb zéer veel eindwerk gemaakt (ik sta hierom in mijn klas bekend, dat is zo snel als het licht werk en derhalve super veel maak in een zeer korte tijd, of het in de woorden van mijn leraar te zeggen: 'Wat jij hebt gemaakt, dat doe je normaal in vier weken i.p.v. 2 weken'), en ik ben er blij mee. Want zeg nu zelf, je eigen boeken maken, is toch een van de leukste dingen die er bestaan? Komt ie!






1. De twee boekjes, gebonden, gesneden en bedrukt.
2,3.  Het indoctrinatie-boek waarin ik al mijn drukken met 'Alleen redelijke mensen zijn walgelijk' en 'Alleen naïeve mensen zijn mooi' heb verwerkt - omslagboekje.
4. Een van de Z'tjes-serie. Ik heb drie Z'tjes gedrukt met een sjabloontje, en onder elkaar gebonden zodat je een slinger kreeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten