dinsdag 11 juni 2013

Excuses voor mijn afwezigheid, maar de dagen na de schouw was ik ziek en ben ik behoorlijk bij gekomen. Ik heb nog werk gefotografeerd die ik eerder heb gemaakt, maar nog nooit heb laten zien, maar nu wel, dus dus. Ik ben aan het schilderen geslagen, maar ik laat daar van maar een klein fotootje zien, want het is afschuwelijk lelijk geworden. Agh, soms moet je eerst iets lelijks maken voordat je iets moois maakt, hoor ik mijn leraren zeggen, dus ik zal er niet te veel aandacht aan besteden. Of, nog beter, ik zet hem tussen haakjes! Het kan allemaal

 )



Dit zijn vervolgens twee portretten die ik maakte voor het zelfonderzoek voor ABO (Ik wilde graag leren schilderen). De eerste is naar een schilderij van Kokoschka, de tweede is naar een foto. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten