donderdag 4 juli 2013

Gent

Het leven speelt zich nu af in Gent. Redelijkheid is wat gezakt, aangezien het gisteren regende en ik de wereld zag als een miserabele plaats. Vervolgens zag ik mijn vriendinnen, nog steeds in Gent, en de wereld was weer mooi en we dwaalden zo eindeloos door de stad, en in de avond werd er nog lief op mij ingepraat dat ik vol optimisme weer wakker werd en zie: De dag was vandaag veel leuker.

De leraren lijken enthousiast, al is het nog vaag. Morgen hoor ik de uitslag, dan weet ik of ik naar Gent zal gaan. Gek genoeg is de meeste spanning weg. Mijn hoofd zit vol met leegheid, dus ik kan niet slapen doch ook niet redeneren.

Ik wil heel graag alles, maar ik kan nu enkel nog wachten. Geduld is een schone zaak zeggen ze, als stond ik vandaag mezelf toe te spreken niet kokend weg te gaan van de supermarkt te Gent. Gentse kassajuffrouwen zijn erg goed in babbelend kassa draaien, terwijl ze talloze problemen ondervinden en die allemaal opgelost moeten worden, en niemand er met bankcontact betaalde, dus alles in klein geld moest worden gedaan, en de auteur van dit bericht de grootste moeite had niet gewoon door te lopen zonder te betalen.

De aubergine was 0,56 cent. Hij was gevallen uit mijn fietsmand, opgeraapt door een tractorbestuurder, die wilde hem nog terug geven, maar ik snapte de man in kwestie niet dus ik fietste gewoon door. Ik denk dat hij vanavond aubergine heeft gegeten.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijYEb9dAKPqYzR6lHRTA2XGKZKgDmtzfhQj8FShbtSVfqnc-q7RilWse2ENG4N5ChBnKECXNLONeg7SFiAi60cexuMVL0L-jVns5lbXPjaelApJHPaNcpjv2t0YoXW66YYljTC2IK5Zgs/s640/image24.jpg

Brad Holland
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten