dinsdag 28 februari 2012

HKU

En bij deze wil ik mededelen dat ik ben aangenomen bij HKU!
Een droom komt uit, want wie wil er nou niet op een school zitten waar willekeurig heen en weer wordt gesleept met zware lijkzakken en groene kano's, en waar geroeid wordt in een geel opblaasbootje? Is er een school leuker dan de school waar de leerlingen dansen, juichen, zingen en knuffelen als de bus naar het station is gearriveerd (ik stond er tussen, het was heel leuk maar ik was een beetje moe dus het hele geheel was lichtjes awkward). En ik ben er aangenomen! Heuj heuj heuj. Sorry voor dit bericht zonder enthousiasme maar ik besef het nog niet echt, maar dit jaar is wel een egoboost voor mij. Een egostrelende brief van Den Bosch dat ik ben aangenomen, een toelating bij het HKU en er is een kans dat ik als eerste aan de HAVO cum laude slaag, het enige wat ik moet doen is een 7 voor Duits ophalen en een 7.1 voor Engels naar achten. Of het me gaat lukken weet ik niet zeker, want ik vind die vakken best lastig. Maar slagen moet gewoon lukken! Ik heb ontzettend veel zin in volgend jaar. Dan sleep ik waarschijnlijk ook met kano's door de aula heen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten