vrijdag 27 april 2012

Zonde


(Ik heb een zonde begaan, ik heb allemaal oudpapier achter de wasmachine laten vallen, maar om daar bij te kunnen moet de wasmachine worden losgekoppeld en dan naar achteren geschoven worden. Stom stom stom. Daarnaast zat ik vandaag met mijn kanten rok aan een stoel vast, omdat ik er als een debiel van af ging. Namelijk niet gewoon opstaan en weglopen, maar er van afglijden vanaf de zijkant. Een ding: Dit doe ik nooit meer, want er moest iemand aan te pas komen om me van de stoel af te helpen. Vervolgens fietste ik later naar huis maar zag ik niet dat er een groot gapend gat in de weg was geslagen. Althans, ik zag het wel, maar pas op het laatste moment. Dus ik vloog er met een mooi bijbehorend 'Meeeerde!' over heen. En ik liet twee keer een gehaktbal met tomatensaus op het tafelkleed vallen.

Dit was mijn dag. Boven zie je Kirchner, zelfportret met model.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten