woensdag 23 mei 2012

Werk voor die andere Schule






Dit betreft werk die ik binnenkort moet afleveren/inleveren bij een meisje dat in Utrecht studeert (Ik besef me nu pas dat ik nog niet weet hoe ik dat ooit ga doen). Ze heeft me uitgenodigd om een werk te maken dat gaat over de 4 zintuigen. Nu was ik van plan om een 4 luik te maken maar dit gaat niet echt lukken denk ik. Ik zie wel. Ik heb alle schetsen al af en een schilderij. Duz.
Het schilderij van het meisje gaat om 'ruiken' , het schilderij van de man gaat om voelen, want ik heb namelijk ook heel leuk bedacht om op zijn shirt: JE SENSE DONC JE SUIS (Ik voel, dus ik ben). De schilderijen zijn trouwens met olieverf gemaakt, heel leuk om mee te werken, maar ook heel erg onhandig. Ik ben er namelijk nog niet helemaal over uit hoe bekende kunstenaars hun kwasten met olieverf schoonmaken, aangezien het met water niet lukt en ik nu een halve pot aan olijfolie verspil om die kwasten enigzins schoon te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten