maandag 11 juni 2012

Dubio

Vanaf 7 uur des ochtend zijn er al bouwvakkers in onze keuken bezig. En nu zit ik in een soort van ambivalente strijd of ik nou moet wachten met ontbijten of naar de bouwvakkers moet toelopen om te vragen of ik bij de ijskast mag. Naast dit dilemma is er nog één optie: niet ontbijten met yoghurt maar met droge crackers. Maar daar heb ik al helemaal geen zin in. In een vreemde staat van dit probleem heb ik maar mijn vader gebeld: 'Pap, hoelaat zijn de bouwvakkers klaar?' Maar dat wist hij ook niet. En nu moet het natuurlijk helemaal niet zo'n groot probleem zijn om naar ze toe te lopen, maar het is ochtend en volgens mij heb ik geen stem en ze maken nogal veel lawaai. Op het moment zijn ze stil maar ik ben nu bezig met dit bericht. Ik ga nu heeeel snel naar beneden. 1 2 3 nu


Jongens, het is gelukt! Ik heb alleen wel in al mijn haast de verkeerde yoghurt gepakt, met vanillesmaak. Dus nu ga ik ontbijten.
Daag

(Ik zie hier trouwens op wikipedia staan dat er 'getwijfel wordt aan de juistheid van een of meerdere onderdelen' aan de Cartesiaanse twijfel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten