maandag 11 juni 2012

Werk voor die andere Schule 2.0

Ik heb net een zak kroeppoek opgegeten in mijn eentje. Nu nog een smoes bedenken. Het werk voor die andere Schule is af. Ik heb hier twee spannende wapcam foto's van het nieuwe werk, aangezien ik te lui was om mijn fototoestel te pakken. Hier komen ze:


Ik heb nu ook nog het olieverf schilderij met 'ruiken' maar ik weet niet of ik die helemaal passend vind. Deze vind ik beter, de man ziet niks, tast in het donker. Beter voor hem om zijn ogen open te doen en gewoon te tasten naar het lichtknopje, maar hij denk niet, hij voelt. Ha.
Het geval is gemaakt met olieverf, inkt, krijt en potlood. En hij staat nu op mijn plank te drogen.

Ik zie nu pas dat er op de 1e foto een pluk van mijn haar staat. Ik heb mijn haar nog niet gekamd, excuses daarveur...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten