maandag 23 juli 2012

Nel schrijft een kort bericht

lViu99999999999999998i9]

Voor de rest ga ik trouwens woensdagavond naar So Yo Think toe, een initiatief van filosofieorganisatie Brandstof. Ik dacht dat het voor jongeren was dus ik had met veel plezier een kaartje gekocht voor mij en een vriendin. Nu ik kijk op facebook zie ik vooral veel +20 ers gaan. Naja. Hebben we dat ook weer beleefd. Net heb ik carpaccio gegeten met breekbrood en nu zitten er brownies in de oven. Gisteren hebben we The Lord of the Rings gekeken, omdat we allebei wilden weten waarover die film nou ging. Zelf vond ik de film oersaai, maar ik bleef toch kijken want ik wilde weten of Smeagol (Ga niet na de film nog in je halfe nakie als het wezen in de slaapkamer rondbanjeren.) nou uiteindelijk aan de goede kant stond of niet. Bleek dus dat er nog meer delen waren en dat deel 1 een verschrikkelijke cliffhanger had. Waarschijnlijk gaan we nu vanavond de 2e film kijken.

(These are lazy days)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten