dinsdag 7 augustus 2012

Betreft mijn handschrift.

(Als je klikt hoop ik dat je het wat beter kan lezen. Zo niet dan moet je hem maar opslaan als bureaubladachtergrond, hihahoe.)

Betreft mijn handschrift: Ik heb een zeer apart handschrift. Ik heb namelijk niet 1 handschrift. Ik heb er meerdere. Ik heb volgens mij de meeste op de inventarisatie hierboven gezet. Dit zijn handschriften die ik ooit gebruikt heb en nog steeds gebruikt.

Ik krijg altijd veel complimenten over mijn handschrift. 'Wat een leuk handschrift heb je!' zeggen ze dan. Of ze zeggen: 'Ik houd van je handschrift.'
Ik weet alleen niet wélk handschrift ze bedoelen.

Zelf schreef ik, in juli, in een klein krullerig handschrift het volgende:
'Vandaag was een rustige dag, bijna degelijk te noemen. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit van iemand kan zijn, of dat iemand mij wilt, zelfs al heb ik een heel leuk handschrift.
(...)
Alsnog vind ik het moelijk voor te stellen, dat ooit of iemand verliefd op me kan worden, ondanks mijn uiterst intellectuele geest, buitensporig gevoel voor humor en dit handschrift.'


Dit schreef ik in mijn boekje waar ik al mijn quasi en semi filosofische gedachten op schrijf. Nu ik zo kijk zie ik nog iets van 10 handschriften voorbij komen.
Soms lees je in een tijdschrift dat een handschrift iets is wat bij je persoonlijkheid past. Maar hoe zit dat dan bij mij? Heb ik meerdere persoonlijkheden?
Verander ik elke keer weer van persoonlijkheid? Wie geeft mij het antwoord!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten