donderdag 20 september 2012

Boekenverslaving. Nieuwe aanwinsten.


Voor u ziet u het resultaat van een boekenverslaving. Zoals ik al eerder heb vermeld heb ik deze gekocht, met als argument dat mijn Ethica uit was. Maar ik moet zeggen dat ik er wel heel erg blij mee ben, vooral met boek nummer 1 (Brieven over het Kwaad) aangezien deze zeer, zeer prettig geschreven is en ook nog eens zeer interessant. Nummer 2 heb ik doorgebladerd. Voor die leuten die denken: Piekert Lotte dan zoveel over geld? Nee. Ja. Soms. Geld is niet mijn sterkste punt, geld maakt mij soms ook onzeker, geld is vaak op, geld is er nooit op de goede momenten. Voor me in de winkel lagen er nog een paar anderen:
 - Meer denken over seks (en daar moet ik thuis mee komen aanzetten)
- Meer je verstand gebruiken (Ja, dacht ik, die ga ik kopen, maar ik heb me laten leiden -spijtig genoeg- door de 1e soort van kennis: Ik las het woord 'mindfulness' en ik haakte af)
- De wereld verbeteren (Iets te hoog gegrepen)
En uiteindelijk ook nog: - Werk vinden dat bij je past (Ik studeer nog)
 
Dus de keuze was snel gemaakt! Binnenkort volgen recensies en besprekingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten