donderdag 6 december 2012

Schule



 
School vanaf augustus tot december zonder vakantie tussendoor gaat aardig op je energiepeil werken. Ik ben moe, of  beter gezegd: doodop. Ik heb volgende week mijn beoordelingen en daarvoor moet ik nog vrij veel doen, en de week daarna mijn schouw - waar ik over het hele semester word beoordeeld. Daarnaast kan ik na mijn schouw ook nog een negatief studieadvies krijgen, of in andere woorden: dat als ik zo doorga van de school moet oprotten. Daarom doe ik mijn best - meer kan ik niet doen - en zing ik allerdagen: Amor amor amor fatii
 
1. Met de klok mee:  - Vissenstilleven, hij is bijna af!
- Begin van een uitwerking van 'Sub specie Aernitatis'. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik de achtergrond wel zo donker moet doen. Uiteindelijk moet ik er ook nog de titel boven zetten.
- Daaronder: 2 drukken die ik heb gemaakt voor typo, het betreft een Arabische vertaling van het woord 'galei'.
 
2. Vissenstilleven, wat ben ik blij als dat ding af is! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten