donderdag 25 april 2013

ABO Modeltekenen





Deze week mochten we met ABO modeltekenen op groter-dan-levensgroot-formaat-papier (jawel, echt geweldig om te doen). Ik moet zeggen dat deze week een geweldige week voor me is, aangezien ik voor bijna alle vakken heel goede kritieken heb gekregen op mijn werk, zowel van leraren als klasgenoten. Deze heb ik in de les gemaakt, in anderhalf uur denk ik. Het model was weliswaar naakt, maar had enkele accessoires bij zich (zoals haar hond). Vervolgens mochten we vrij haar tekenen. Haar als uitgangspunt nemen, maar wel zelf de sfeer en het materiaal daarvoor gebruiken. De hele opdracht draaide om materiaalexpressie, en als ik iets leuk vind, dan is het dat. Ik ben dan ook best blij met hoe die uiteindelijk is geworden, als lappenvrouwtje. Nadeel is wel dat ik de enorme rol met papier 'ergens' moet bewaren in mijn atelier. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten