zaterdag 23 november 2013

Onsamenhang.

Ik kreeg zojuist een brief binnen uit Salzburg van een onbekende jongeman. Een vriendin van me vond die jongen wel mijn 'future husband' en heeft er nu voor gezorgd dat die me schreef. Ik laat de brief aan haar maandag wel lezen, aangezien zijn handschrift soms zeer raadselachtig is. Voor ik die brief kreeg kocht ik een stokbrood en at hem op met humus. Nu moet ik opschieten want ik wil nog naar het museum en ik wil nog naar de stad toe. Mijn chauvage is uitgevallen en derhalve is het op dit ogenblik warmer buiten dan binnen. Donderdag kocht ik 'Een toekomst voor Europa' van Jürgen Habermas. En morgen ga ik chocoladetaart maken. Deze zomer ga ik naar Schotland toe. Nu nog werk vinden daar.

Onsamenhangend stukje, dit.

Stom genoeg twijfel ik nu al over mijn toekomst. Ik twijfel voornamelijk wat ik wil studeren hierna. Ik kan hier op het KASK mijn master doen en dat lijkt me stiekem heel erg leuk. Maar daarna rijst (? reist?) de vraag wat ik dáarna wil gaan doen. Ik zie hier in Leuven een master Kunstfilosofie, maar Leuven is nee. Bah, geen Leuven. Ik heb zelfs nog zitten te twijfelen aan Groningen, maar Groningen! Nee, dan nog liever Leuven. D'accord, laat ik hier een andere keer over na denken. Eerst naar het museum.


De droom van Constantijn - Pierro della Fransesca. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten