zondag 19 augustus 2012

Terug. (Bericht 918)

Ik heb al weer 918 berichten op deze blog geplaatst. Bij het duizendste bericht doe ik een dansje voor jullie allemaal. Het is warm, bloedjeheet, en ik heb exeem op mijn handen en een hoed op. Sorry voor de keren dat jullie op mijn blog kwamen en er nog steeds het oude bericht voor bakkie zagen. Ik was namelijk in la belle belgique! Wederom op Crefi vakantie. Ik kan niet omschrijven hoeveel ik van de Crefianen en alle Crefi-lieden hou. Op vakantie gaan met Crefi is zo geweldig maar ook zo intensief. Als eindproduct hebben we een uiterst toffe flashmob (Bam, weer een to do ding voor mijn dood van mijn lijstje afgestreept) gedaan in het station van Halle. Crefianen zijn zo tof omdat ze uiterst tolerant zijn, niks vreemd vinden en zelf uitermate vreemd zijn. In je eentje los gaan op de dansvloer = oké. Opeens uitbarsten in een lied = oké. Dreadlocks, broeken van de meisjes dragen, alles is oké.
Ik mis ze nu al heel erg, alle mensen waarmee ik op vakantie ben geweest. Er zijn ook geweldige foto's gemaakt, die laat ik niet allemaal zien, maar wel een paar. Het is zo jammer dat ik helemaal hier in Nederland woon,terwijl alle Crefianen een paar duizenden kilometers verderop zitten. Een treinkaartje naar Antwerpen kost al snel zo'n 70 euro, eentje naar Gent 90 euro. Gelukkig woon ik hopelijk binnen een jaar in België, dus dan wordt het allemaal iets makkelijker.
Hier komen een paar foto's!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten