zondag 28 oktober 2012

Failure

De poging om zenboeddhist te worden is gefaald. Al na een half uur ben ik van mijn stilleventekening weggegaan. Dode vissen tekenen zal nooit mijn ding zijn. Wel heb ik enige dagen geleden een kaartje ter dank gemaakt voor Miriam van Reijen, maar omdat ik dat ding kwijt heb geraakt is er vandaag een nieuwe gekomen. Wanneer het mij toestaat koop ik postzegels. Ik zal ze binnenkort wel nodig hebben. Van mijn vader, die jarig was, heb ik een taalgids 'Fries' gekregen. Erg nuttig. Want nu weet ik hoe ik vraag hoe ik mijn snor moet laten afknippen:
 
'Kinno jo myn snor byknippe?'
 
Het is maar dat je het weet.
 
De vorige, zoek geraakte, was wat simpeler en had geen gezicht. Deze is gemaakt met witte en zwarte podlood, verf, pen en houtskool. Het enige waar ik me aan stoor is zijn voorhoofd.
Links zie je dat ik deze met een schaar heb geknipt omdat mijn stanleymes (Stanly?) ergens anders in dit huis ligt.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten