woensdag 17 oktober 2012

Nieuw logo + vergeten te vertellen

Ik heb een nieuw logo'tje! Of logootje, ik weet het niet. Mijn intensie van het vorige bericht was dat ik zou vertellen wat ik verteld heb, maar dat ik daarbij ook zal vertellen welke boeken ik heb gekocht van mijn boekenbonnen. Dit heb ik echter niet gedaan, dus hier volgen alsvast de titels en binnenkort scan ik de voorkanten. Ik heb, dankzij mijn cadeaubonnen, 'Door Spinoza's lens' gekocht, van Tinneke Beeckman, voor wie ik, nadat ik haar blog een beetje had doorgelezen, veel respect en bewondering heb gekregen. Ook vond ik nog bij de Slegte een uitgave uit 1972 van 'Discours de la Méthode' van Carterius, weliswaar nog in het Frans. Ik hoop binnenkort een Nederlandse uitgave te vinden, maar ik kon deze uitgave uit 1972 niet laten liggen aangezien hij 4,50 was. Daarnaast vond ik nog een stapeltje uit Japan afkomstige boekjes met hele, lieflijke, kleine afbeeldingen erin (met Japanse onderschriften) van de schilderijen van Vermeer. Mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten