dinsdag 6 november 2012

Hoezee!

Ik ben thuis gekomen met 2 truien en 3 boeken:
- Een boek met allemaal katjes van Steinlen
- Wissenschaft der Logica van Hegel, uitgave uit 1920, in redelijk leesbaar Duits
- Religie en Wetenschap van Betrand Russel, uitgave ongeveer de jaren 60, in -gelukkig- Nederlands.
Ik ga waarschijnlijk me tot een nog grotere nerd bekeren, want de kans is groot dat ik binnen een aantal weken ook filosofielessen bij mij op school ga volgen. Ik wist niet dat dat bestond op school, maar een meisje uit mijn klas volgt ze dus ik doe graag mee. Het enige wat jammer is, is dat ze op maandagavond van half 6 tot 7 uur duren, maar eigenlijk maak ik op maandag avond toch amper huiswerk en ik heb het erg graag voor over. Ik kan er zelfs een extra studiepunt voor krijgen! Dus, Belgium, here I come :).
 
En dan gaan we nu aan die Arbeit so Hausaufgaben machen!
 
Ernest van Zuylen, reading a book by candlelight, 1917.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten