dinsdag 8 januari 2013

Dezer dagen

- Mevrouw, gemaakt met Scribbler - 
Waar iedereen in België zich zorgen maakt over de aankomende examens en nu als een stelletje monniken niet meer hun huis uitkomen dewijl ze aan het blokken zijn, ben ik gisteren op mijn dooie gemak met een paar vriendinnen Amsterdam door gestruind. We zijn de Noordermarkt langs gegaan, we hebben appeltaart gegeten, en goede leven ervaren. En dit terwijl mijn school is begonnen. Ja, mijn school is aardig voor mij, wij mogen 2 weken lang een eigen project opstarten. En daar zijn wij dan ook mee begonnen. Dus nadat de appeltaart erin zat zijn we vertrokken naar de Hema, die een heul grote bovenverdieping heeft, om onder het genot van potten thee even al onze plannen op te schrijven. Dezer dagen zijn heerlijk, we hebben pas weer om drie uur afgesproken om school. Gisteren heb ik naast dat ik door Amsterdam geslenterd heb mij zeer enthousiast gemaakt over een wiskundig systeem (het is een wonder), namelijk de Chaostheorie en heb ik mijn Religion and Science uitgelezen (dat einde, echt prachtig!). Van de markt heb ik trouwens een prachtige Japanse prent meegenomen en een paar oude kaartjes, waarvan één uit de jaren 70 van een voetbalteam uit Spanje, dus die krijgen jullie nog te goed van me. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten